6.30–7.30 – Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci.
7.30–8.15 – Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia ogólnorozwojowe (np. rozwijające percepcję wzrokową i słuchową,grafomotorykę). Indywidualna pomoc wspomagająca rozwój dziecka. Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci. Zabawa ruchowa.
8.15–8.30 – Przygotowanie do śniadania.
8.30–9.00 – Śniadanie.
9.00–10.00 – Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą.
Zajęcia edukacyjne w sali lub na powietrzu prowadzone w/g planów miesięcznych opracowanych przez nauczycielki dla poszczególnych grup w oparciu o podstawę programową – uwzględniające podział na grupy wiekowe w/g obszarów edukacyjnych:
10.15–11.15 – Spacery, zabawy dowolne na placu przedszkolnym lub w sali, zabawy ruchowe.
11.15–11.30 – Przygotowanie posiłku.
11.30–12.00 – Zupa + podwieczorek
12.00–13.45 – Leżakowanie (relaksacja) przy muzyce poważnej, słuchanie bajek.
13.45–14.00 – Przygotowanie do posiłku.
14.00–14.30 – Obiad II danie
14.30–17.00 – Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci. Zabawy dowolne zgodnie z zainteresowaniami dzieci, gry dydaktyczne, stolikowe, ćwiczenia gramatyczne, ćwiczenia korekcyjno – kompensacyjne, wspomaganie spontanicznej aktywności dziecka.
6.30–7.30 – Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci.
7.30–8.00 – Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia ogólnorozwojowe (np. rozwijające percepcję wzrokową i słuchową, grafomotorykę). Indywidualna pomoc wspomagająca rozwój dziecka. Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci.
8.00–8.15 – Ćwiczenia poranne.
8.15–8.30 – Przygotowanie do śniadania.
8.30–9.00 – Śniadanie.
9.00–10.00 – Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą.
10.15–11.15 – Spacery, zabawy dowolne na świeżym powietrzu (np. w ogrodzie, na boisku, w parku,) lub w sali;
ćwiczenia gimnastyczne.
11.15–11.30 – Przygotowanie posiłku.
11.30–12.00 – Zupa + podwieczorek
12.00–13.45 – Relaksacja przy muzyce poważnej. Zabawy dydaktyczne, ćwiczenia graficzne, utrwalanie poznanych
wierszy i piosenek. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej (ewentualnie czytanie fragmentów książek). Zabawy dowolne w sali lub na placu przedszkolnym.
13.45–14.00 – Przygotowanie do posiłku.
14.00–14.30 – Obiad II danie
14.30–17.00 – Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci. Zabawy dowolne zgodnie z zainteresowaniami dzieci, gry dydaktyczne, stolikowe, ćwiczenia gramatyczne, ćwiczenia korekcyjno – kompensacyjne, wspomaganie spontanicznej aktywności dziecka.